Hoşlandığım kişiye her gün mesaj yazsam kötü mü olur?

Hergün azda olsa yaziyorum o kısa şeyler yaziyor devam etmeli miyim?

İyi olur devam et
Kötü olur
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Hoşlandığım kişiye her gün mesaj yazsam kötü mü olur?
Cevapla