Hergün azda olsa yaziyorum o kısa şeyler yaziyor devam etmeli miyim?
İyi olur devam et
Kötü olur
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hergün azda olsa yaziyorum o kısa şeyler yaziyor devam etmeli miyim?
yani bu soruya cevap verebilmek için aranızda geçen konuşmaları bilmek lazım sonuçta klavye başından yazılan cümlelerin duygusu mimiği yoktur , o iyi bir şey yazabilir sen yanlış anlarsın ya da o sinirli laf sokmuştur sen espri anlarsın. o yüzden bence her gün yazmaktansa biraz da gel gel yap bakalım geliyor mu :)
Arada Bir mesaj yaz, birde aşk sevgi hakkında fikrini öğren bunun yanında hayatında birisi var mı acaba yok mu sor ona göre hareket etmek daha doğru olur. Hem hayal kırıklığı da yaşamamış olursun
Kötü olur. Bu zamana bırakılacak bir şey. Bu alışkanlığı karşılıklı ikiniz yaparsanız olur yoksa karşı taraf sevmeyebilir. Ayrıca bazı şeyleri ilişkinin başında tüketmemek lazım.
Bana bir çocuk yazıyordu ama böyle her gün ısrarlı bir şekilde yazıyordu ben de yazma artık ilgilenmiyorum dedim bozuldu ama ne yapabilirim ki bunaltıyor yani
Cevap
27Cevap
Seviyorsan yazabilirsin normal
Kisiligini bilmediğimiz için bisey diyemez kimse net olarak.
Kendimden örnek vereyim ben birine onun uzun yazılarına tek kelimeli cevaplar veriyosam sıkılıyorumdur sohbetinden veya tartisma konusuna tek cevaplar veriyosam ordada kavga etmek istemiyorumdur
Bilmiyorum kaç zamandır böyle devam ediyorsun ama bir anda iletişimini kes. Gönlü olsaydı yazardı zaten. İnan bana bir süre yazmadığında artık o sana yazacak yokluğunu hissedecek
Sık sık çıkartma atıp sohbeti ilerletmeye çalışmıyorsa boş ver. Tam tersiyse hiç tutma kendini kdpvwlfğwlgşa
kızın sana karşı tutumu nasıl eğer sana sıcak davranıyorsa yaz tabii ama kısa kısa cevaplar veriyorsa yazmanın bir alemi yok
Hergün yazmak seni düşünüyorum, aklımdasın demektir, bu da karşı tarafın hoşuna gider
Hayır sakın bu hatayı yapma ciddiyim inanılmaz itiyor bunu bana yapan oldu oradan biliyorum
Eğer karşı taraf mutlu oluyorsa yazabilirsin
Sevdiğiniz birine sık sık mesaj atmak ayrılık sebebi olarak yeterlidir
Ama her zaman aynı cümleleri kurma.
Farklı konular hakkında konuş.
Aranızda çok mu mesafe var.
Karsi taraf senden hoslaniyosa buna eminsen yaz ancak hoslanmiyosa sadece sıkmış olursun onu
Elbette yazacaksın aksi takdirde nasıl hissedecek senin hoşlandığını ilgilendiğini
Sürekli yazma bnce. Arada yokluğunu da hissetsin.
Flört ise yaz tabii de arkadaşın ise abartma bence. 3 günde bir, 4 günde bir yeterli.
Bırak o sana yazsın sürekli sen yazarsan iyice havalara girer kendini bulunmaz Hint kumaşı felan sanar mesaj atma ki senin ondan soğudunu felan zannetsin iyi bir kudursun.
attikta neolduu yaaaa :(
Ikimizde sonundaaa uzuldukkkkkkk
Totosu kalkabilir
Kişilik kalitesine göre ayar vereceksin
her gün yazabilecek bir şey bulabiliyorsan buyur yiğidim
Hergün yazarak karşındakine gereksiz ilgi verme herkese hak ettiği ilgiyi yaşat
Etme gardaş etme sende benim hatamı ettme atalarımız boşuna konuşmaz larmış kacan kovalanır 🤷
İyi be kötü diye ayırmayalım da kanka her gün yazarsan ve bir şeyler olursa ilerleyen zamanlarda en başta bütün ipleri istemsizce kızın eline vermiş olabilirsin
Karşı tarafta eğer senden hoşlanıyorsa yaz ama hoşlanmıyorsa sadece sıkmış olursun
Biraz ara ver, merak etsin, o yazsın. Bazıları bundan anlıyor. Herkes bir değişik.
Yaz abi yaz ama duygularını belli ettikten sonra karsilik alamıyorsan dur o doğru değil
Gonlu yok gibiyse kes iletişimi. Belki yoklugunu hissederse o sana yazar
Arada bi yaz yani kızlar hızlı ilişkşden nefret eder. Yavaş yavaş ilerle
o da senden hoşlanıyorsa yardır gitsin ☺️
Daha anlayamadim kisa cevaplar yaziyor bazen o bana yaziyor
Atın
Muhabbet sarmiyorsa birak
Yazma knk boş ver
Her gün yazma merak etsin.
Yaz bence ama seni tersliyorsa yazma
Yüz vermiyorsa hiç yazma
Devam et ama arada bi sal birak beklesin
harcanan ziyan olan tarafsin
yazma, ilgilenmiyor demek ki seninle.
İyi olur devam et
@Sradnbiri anlamadim
@Sradnbiri kaç gün geçmiş tekrardan yeni mi diyon
Eksik kaldın sende tartismaya
@Sradnbiri engellenmek istemiyorsan yazmazdim bende engellerim bir sürü hesabini
Yazmazsin
Çok sık yazma, onun yazmasını bekle biraz
Neden kötü olsun ki
Hep olması sıkabilir
seni özlemesini sağla
Hiç bir şey olmaz devam et
O senden hoslanmiyosa sikarsin kotu olur
Nerden anlayacagız
Cevap yaziyorda kısa kısa yaziyor , bazen o direk bana yaziyor video atiyor sohbeti baslatiyor
Konusmasindan az cok anlarsin ki
seni basit görüyor uzak dur ondan..
1 ay sonra ondan da soğursun aydın.
Devamke
Kötü olur ilk gunlerden bıktırırsın kendinden
Ben çok soğurdum ahah
Yazma bence
Hergün yazma cepte görür seni sonra
Kötü olur ya
Aklımdasın sinyali verirsin
Arkadaş mısınız
Nereden konusuyorsunuz?
Olur
Ama kısa kısa yazıyor bende yazmama kararı aldım
İyi olur
Yazzzz
darlama bence
olmaz yaz
Haylr aksine
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?