Sevgilimi ilişki başında beni sevsin diye çok çabaladım, şu an beni gerçekten sevdiğine eminim, ben de gerçekten onu hâlâ seviyorum ancak bana ilişki başında ihanet etti, başkasıyla konuştu, erkek arkadaşını sırf ilgisi için her gün arıyordu ve bir şey demiyordu, konuşuyordu, ben laf edince kaç yıllık arkadaşım deyip duruyordu, daha ergen kafalı birisi, onu düzeltmek ve iyi gelmesini istedim ve bunu başardım diyebilirim ancak artık yorgun hissediyorum, ondan soğuyor muyum bilmiyorum, kafam çok karışık, bir kez hata yapan bir daha yapar kafasında yok ve tam anlamıyla güvenemiyorum ne yazık ki
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Anlattıkların çok yorucu ve yıpratıcı, böyle hissetmen o kadar normal ki… 💔 Güven kırıldığı zaman sevgi tek başına yetmiyor, bunu yaşıyorsun şu an. Kararsızlık, içten içe soğuma belirtisi olabilir ama net karar vermeden kendini suçlama lütfen. 💫 Sevgilin değişmiş olabilir ama senin kalbinin bunu kaldırıp kaldıramaması da çok önemli. Onunla açık açık, sakince duygularını konuştun mu, yorgun olduğunu biliyor mu? 🧠✨