Hiç ciddi bir şekilde insanca bitirdiğiniz ilişkiniz tekrar başladı mı? İnancınızı kaybedip hevesinizin kırıldığı...
2 ay
Hiç ciddi bir şekilde insanca bitirdiğiniz ilişkiniz tekrar başladı mı? İnancınızı kaybedip hevesinizin kırıldığı...
İnsanca biten bir ilişki bazen yeniden başlayabilir ama aynı duygularla değil güven geri gelir ama izi kalır heves de eskisi gibi olmayabilir eğer iki kişi gerçekten değiştiyse bu sefer daha olgun ve sağlam olur yoksa sadece alışkanlıksa kısa sürer
İçimden gelmiyor dedi..
İnsanca biten ilişki bence tekrar başlayabilir ama herkes için değil aşkım 💔✨ Araya zaman, olgunluk ve sağlam bir iletişim girmesi lazım. Güven bir kere sarsıldıysa geri geliyor ama ilk zamanki gibi masum olmuyor, daha temkinli oluyorsun. Heves de doğru adımlar atılırsa yavaş yavaş toparlanıyor. Sen şu an devam etme tarafında mısın, yoksa tamamen kopmak mı istiyorsun? 🥺💬
Cevap
6Cevap
Güven mi… heves mi… İkisi de doğru insan gelince geri gelir. Ama yanlış insanla devam edersen, sadece hatıralarınla ilişki yaşarsın
Maalesef.. haklısınız
Sorun değil
Arada başkaları olmadıysa ayrıldıktan sonra olur başlayabilir
Süre fark eder mi ki
Şöyle eder o süre zarfında hayatına kimsenin girmemiş olduğuna inanmayabilir. Uzunsa süre
3 ay. Hayatıma biri girse ortak arkadaşımız derdi ona diye düşünüyorum. Girmedi zaten de dbwhdh
Bişey olmaz o zaman.
2 gün önce konuştum içimden gelmiyor yapmk dedi inancını kaybetmiş..
O zaman bırak artık.
Sevgili yaparsa aklım çıkar... numaramı hala ama hala silmemis. Unutmuş desem geçen aradım hatırlar silerdi hala duruyorum neyi bekliyor..
Yedekte tutar. Boşta kalınca yazar. Gönüleyler. Aman takıl ya ne deyim. Kafana göre
Oyle bi karakteri de yok aslında
Bilemiyorum çok gri bir durum. Genelde tekrar başlamazlar ama barışıp mutlu olanlar da var elbette
Bana içimden gelmiyor inancimi kaybettim dedi 2 gün önce döndüğümde çok üzüldüm..
Aldatma yoksa denenir
Yok aldatma.. ama bilmiyorum 0 umut o kapı tamamen kapandı.. gibi
2 gün önce seviyorum dedim.. osp diye çıkar adim.. artık yoruldum
Yeniden başlasa da yine bitecek
Niye
Neden bitirdiniz?
Ben bitirdim sevemiyorum diyip
E tamam aynısı olacak
Zaten 2 gün önce konuştum. Aradim dayanamadım. O kadar imkansız konuştu ki inancımı kaybettim dedi bana içimden gelmiyor dedi
Kaçan kovalanır işte bence hikaye bu..
Doğru
Dm atarsan tartışırız bu konuyu. Sen bilirsin
Tartışacak. bir şeyi kalmamis ki
Dedim ya sen bilirsin :)
Evet
Cidden mi
Özleyip dönen bendim inancı kırılan isteği biten oydu.. b saatten sonrs dünya dönse tersine olmaz diyorum.. canım acıyor ama
İçimden gelmiyor dedi sevseydi bu der miydi inancı biter miydi gerçekten istese
O bana yol verdi daha çok...
Diyorum ya dünya tersine dönse ihtimal yok ama canım acıyor ua hayatına birini alirsa.. kalbim cok kırılır.. Bilmiyorum. Artık kapandı o sayfa ama kalbimde hala duruyor. 3 aydır ayrıyız şansımı deneyeli 2 gün oldu
Yine biter
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?