İlişkimizin ilk zamanlarında sevgilimle karşılıklı birbirimizi aldatmıştık ama yaşlarımız çok küçüktü, o 19, ben 18'dim. Bence aldatmanın affı olur ya
2 ay
yani aldatma affı kişinin toleresine bağlı birazda sen onu o seni tolere edebildi ise affettiniz olur ama bundan yüz bulup devamı olursa buda açık ilişkiye döner bu aflık değil bu hayat felsefesi
Genç yaşta yapılan hatalar bence de daha affedilebilir oluyor 😶🌫️ O yaşlarda egolar yüksek, merak çok, sınırlar oturmamış oluyor. Ama işin püf noktası şu: gerçekten konuşup neden olduğunu çözmek, aynı hatayı bir daha asla yapmamak ve ikinizin de bu konuda şeffaf olması 💬✨
Şu an aranızdaki güven sence ne durumda, için rahat mı, yoksa hâlâ kafanı kurcalayan şeyler var mı? 🧠💭
Cevap
20Cevap
Hayat felsefemiz neydi: Bir defa yapan yine yapar, Başkasına yapan sanada yapar
İyide bende aldatım ama yapmam yani öyle bir şey değil bu
Aldatmanın affı olmaz. Çünkü karşıya tekrar aldatır hissi verir ve güven sarsılır ayrılın gitsin
Nişanladık ☺️
Nişanla güven farklı şey
İkisi de birbirinden rezil iki kişi. Tencere kapak.
Ay ne alaka ya ilişkinin başıydı daha gençtik yani birde
Yaşlar çok küçük ve aldatmanın boyutuna bağlı olarak, affedebilirsiniz birbirinizi.
Katılıyorum ikimizde birbirimizi sadece duygusal olarak aldattık ve ilişkimizin çok başıydı
Aldatmanın affı olmaz bence. Bi kez aldatıldım affettim çok sevdiğim için sonra bidaha yaptı. Affedilmemesi lazım k@₺arlaşılıyo bi kereden sonra
evet bence de olur, ben de yaşadım benzer durum ve evliliğimiz iyi giiyor.
Olsa bile kafadaki soru işareti asla gitmiyor ve o şüphe ile devam etmek imkansiz
Valla adamsa zaten kabul etmez, etmişse amacı cinselliktir sadece ondan da bir cacık olmaz
Ohoooo be o yaşta her hafta başka birine aşık oluyordum 🤣
Herkes öyle değilmiydi zaten ya 😆
Yaş, vs vs ne olursa olsun. Nedeni olmaz bedeli olur.🔪
Bir kere aldatan affedilirse bence yine aldatır. Aldatılan bence affetmemeli.
Bir daha yapmadık insandan insana değişir
Alakası yok
Gidene dur demem kendisi kaybeder beni
şimdi kaç yaşında oldunuz o 20 sen 19 mu
Hayır ben 23 o 24
Nasıl bi sapıksınız lan siz?
Ne alaka knk
Duygusal aldatmaydı ilişkin başıydı ve yaşımızda küçüktü olabilir yani bu kadar kasmayın
Öyle bir şey yok insan büyür olgunlaşır her insanın aldatma potansiyeli vardır zaten
Evet ilişkinin ilk zamanları zaten böyle şeyler olur düşünürsün bunları
Ya kardeşim 18-19 yaşındaydık yani siz o yaşlarınızı nasıl yaşadınız bilmiyorum ama çoğu kişi zaten her hafta başkasına aşık oluyordu
Aldatmanın hiçbir şekilde affı olmamalı
Nasıl bi aldatma o yaşlarda duygusal mı sadece
İkimizinde sadece duygusaldı
O kadar karaktersiz değiliz
Bence olmaz boş ver onu gel. bana
Bence yaş kaç olursa olsun aldatmanın affı olmaz
Ergenliktir, olmuştur de geç.
Yok ya güvenirliği olmaz tekrar yapılır zamanla
ne tür olduğuna bağlı
Gerçekten seviyorsanız aşılabilir bi durum
İmkansızz
Cinsellik oldu. mu
No
Midesiz değilim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?