6 yil pesinden kostugum kisi sevgili yapinca neden pesime dustu, kaybedince mi kiymetli oldum?

1 kere bile muhatap olmadım, hayatımdaki kişiye ihanet olur diye ama neden kaybedince kıymetli oldum anlamıyorum

6 yil pesinden kostugum kisi sevgili yapinca neden pesime dustu, kaybedince mi kiymetli oldum?
Cevapla