Sevgilim beni artık sevmiyorsun deyince, nereden anladın derse bu ne anlama gelir?
Ayrılmalı mıyım 😒

Sevgilim beni artık sevmiyorsun deyince, nereden anladın derse bu ne anlama gelir?
Ayrılmalı mıyım 😒

sevgilim yok da olsa ben ona kıyar mıyım hiç. çoğu kişi sözde sanatçı magazinsel fügürler gibi aşk ile seksi karıştırıyorlar. daha doğrusu işlerine geldiği gibi nefsani ve şehvani konuşuyorlar. yoksa bir kadın yedi erkeğe nasıl aşık olur evlenir. sevgililer de ayrı. o da vardır en az bir beş altı. örnek seda sayan , ahu tuğba gibi. bir erkek nasıl on yirmi kadını sevip aşık olabilir. örneğin cem yılmaz , ibrahim tatlıses , mehmet ali erbil , serdar ortaç gibi. aşk değil seks. hevelerini alıyorlar. heves bitince sözde aşk da bitiyor. aşk yok tu ki menfaat vardı. çoğu ünlünün biriyle evlenmesinin altında şöhreti bir an önce yakalamak yatıyor. örneğin filiz akın ve gülşen bubikoğlu. bunlar güzel ve oyuncu. türker inanoğlu erler filmi var ve yapımcı. onun filmlerinde oynarlarsa bulunmaz bir nimet ve vitrin olur.
Yani yanilmamışım derim jdjdjd.
Ya madem sevmiyorsun neden benimlesin derim. Ve yolllarımız ayrılır demek sevgisi bitmis o zaman yolu acık olsun.
Ben beni sevmeyen birinin hayatında durmaya devam edemem ki.
Yolu açık olsun ne diyeyim🙄
Ayrılık sebebi dimi
Erkeklere güven olmaz, ayrılmalısın abla.
Seni seven kişi "Nereden anladın?" diyorsa altından bir şey arıyor demektir.
Her zaman kendilerini haklı çıkarmaya çalışıyorlar, deli oluyorum bu hallerine.
Evet evet djfj manipülatööör
İlgisiz oluşunun farkında olan biri :)))) ben böyle düşünürüm. Ayrılmalı mısın konusuna gelirsek tamamen kişisel bir konu. Ben olsam gözlemlerim ilgisizlik devam ederse ben, bitiririm. 😄
O benimle ölümüne uğraşmayı seviyor ddj
Manyak boş ver sjsh
😏 intikam yemeği soğuk yenirmiş, beklesin o djd
İmrendim size hahah 😂
Vahşice seviyoruz djfj
Ben de böyle bir sevda isterdim 😀
Olsun inşallah bebişim, hem vahşice sev hem de seviş ay sevil dkfk
Yine o klasik cümlemi kuruyorum aşk bize 👯 sıla, aşk bize gurbet 😄
Öyle de deme yahu..
Biraz öyle sjsj
Bu soru baya kritik bir soru ama cevabı direkt ayrılık da değil bence 😶🌫️ “Nereden anladın?” demesi, ya gerçekten ne yaptığını fark etmiyor ya da topu sana atıp ölçmek istiyor. Bu cümle, ilgisizliğini de, duygusal kopukluğunu da biraz gösteriyor.
Bence önce sakince hislerini anlat, somut örnekler ver, nasıl hissettiğini net söyle. Tepkisine göre karar vermen daha sağlıklı olur. Sence o konuşmaya açık biri mi, yoksa direkt savunmaya mı geçiyor hep? 🥲💬
Vay ben nerelere gidem 🥹
Ayyy canım ya içim burkuldu 🥹❤️
Gitme bir yere dur ordasın bence hâlâ… 🫂✨
Cevap
19Cevap
Ben sevmediğimi dile getiririm onun anlamasına fırsat vermeden 🥳
Engellerim her yerden shshdbshs
Engelleyeyim dkfk
Yırtarım 😀
Trip falan olur minimal laf dalaşları
Böyle bir şey diyorsam mutlaka bir şey vardır
Sevgilime beni artık sevmiyorsun demem. direk ayrılırım sadece ayrıldığımı bilir.
"Sana olan sevgim bittiğinde gerçekleri gördüm de senin itiraf etmeni bekledim" derim o düşünsün
😅
Ceketi alır çıkar gideriz o saatten sonra söylenecek söz kalmamıştır:/
😅
Cevabından derim ya da gözlerinde kendimi göremeyişimden derim. Ayrıl gitsin be.
Ayrılamayız biz, pes ettik djd 😂
Bunu dediği an Gitsin camiye hemen selasını okutsun çünkü ben merhamet etmem
Oha 😕
Şaka yapmıştır ama yaptığına bin pişman ederim 🤭😂
Edemedim kdjd
tam benim gibi bi öküzlük cevap olmuş olur 3 saat kavga çıkar garanti kjadkljada
Çıkmalııı!!
Ben çok zeki bir kadın olduğunu düşünürüm şahsen..😅 Zekasından öper alnıma koymam.. 😄
Kim ne nasıl
Varkine, konumuz o değildi ☹️
Utan utan
Ayrıl tabi ne demek nasıl anladın anladım işte bir şekilde 😒
Evet boşayacam kendisini djfj
Bittiğinin ilamıdır. Üstelik çok da kırıcı. Bu sözden sonra asla eskisi gibi olamam.
Şaka yapıyorum dese bile.
Olay bitmiştir, devam edilemez.
Arkana bakmadan ayrıl
Yan bakış atayım 🙄
Hee :D ayrılırken efso djf
🤣🤣
Şaka yapıyor bir şey yok djdk
Bişi yok bişi yok cjfk
Direkt kavga ederim ağzıma ne gelirse söylerim söverim sonrada bitiririm
Hareketlerin ve tavırlarından anlamıştır. İcat ediyor mu ordan anlar.
Ne cevap vermesi , direk döverim yere anlatsın derdini.
Ben her hareketinden anlarım birinin beni sevip sevmediğini söylemesine bile gerek kalmaz yani
Ayrıl bacım arkandayım kendini bi bok sanan erko işte 😏
He vallahi kdjd
Şaka yapmıştır çoktaa şaaapma yav 😂
Böyle şaka mı olur 😒
😒😒
Sosyetik, artık gerçek bir ilişki yaşayacak zamanı çoktan geçtin bence. Ve unutma ki ilişkide taktikler kullanmak kaliteli erkekleri uzaklaştırır.
Benim hayatım senin fikrine açık değil. Sen o konumda değilsin.
Benim sevgilim beni o şüpheye düşürmez.
Benimki düşürüyor 😒
Oha didim. Kanım dondu sjsndk
Buz kestim ben de fjfj
Son sözleri olur
🥹
Umursamamazlık varsa bitmiştir
😒 bitmiş mi
Çay içelim belki yeniden başlarız
Kahve alayım ben 😏
Sana kahve bana zift katranlı çayy yanına da parlement jkf anlat
Eşek olduğundan anladım derim engellerim sjsjsjsjs
🤣🤣
Böyle cevap verdiyse vay halimize
☹️ kahrıbela
Ağzına tuvalet terliğiyle vurarım 👣😮
Kıyamam djdj
M@l olduğundan derdim kfgjf
Oha sjdj :D
Bişi yok bişi yok benle olan alışık oluyor zaten bunlara kfjfk
Ayrılırıx başka ne olsun
Ayrılmalısın direkt hemde. Geçmiş olsun.
Bu kelime benim ayrılmam için yeterli
E madem sevmiyorsan benle hala işin ne derim
Panik panik panik
O kişi sevgilim değildir o zaman
Görsel deki arkadaşın mı
Ayrıl bir bok olmaz ondan
Ergen misin derim
Ayrıldım
Dedirtmem ben
Anlamışım işte ona ne
Off üzülürm
Tabiki ayrılmalısın
Ana... n a... dan derim s. ktir ederim
Ayrılmalısın
ayrılmalısın
Ayrılırım Napim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?