23 yasindayim, hicbir erkege ozel hissetmiyorum ve kimseyi hayatima almak istemem normal mi?

Peşimden koşanlar oldu çok isteyenler olmadı nedendir bilmiyorum hayatıma kimseyi almak istemiyorum çevremde bana güzel kızsın neden sevgilin yok evde kalacaksın bu güzelliğinle diyenler oluyor sizce hata mı ediyorum bana gelen hiçbir erkeği beğenmiyorum karakter olarak
23 yasindayim, hicbir erkege ozel hissetmiyorum ve kimseyi hayatima almak istemem normal mi?
Cevapla