27 yaşındayım, hiç sevgilim olmadı ve sevgili yapmaya utanmam normal mi?

Daha önce hiç sevgili yapmadım. 27 yaşına gireceğim adam akıllı tanışıp görüştüğüm kimse de olmadı. Zaten nöbetli yoğun çalışıyorum hiçbir şeye vaktim kalmıyor.

Instagram'dan biriyle takipleştik ettik ama konuşmayı bitirdim adam çok donanımlı geldi gözüme bir sürü spor dalıyla uğraşıyor sinema tiyatroya gidiyor bana şunu yapıyor musun diyor hayır cevabı veriyorum.

Kendimi ezik gibi hissettim ben daha kendi dünyamda manevi şeylerle ilgilenen birisiyim ibadet ederim dini videolar izlerim falan uyumlu olamayacağımızı düşündüm o yüzden alakamı kestim

Ama sağlıklı ilişki kuramayacağımı düşünüyorum. Mesela bana seni arayayım mı yazmış arasa ne konuşacağım ki onunla haksız mıyım?

27 yaşındayım, hiç sevgilim olmadı ve sevgili yapmaya utanmam normal mi?
Cevapla