Daha önce hiç sevgili yapmadım. 27 yaşına gireceğim adam akıllı tanışıp görüştüğüm kimse de olmadı. Zaten nöbetli yoğun çalışıyorum hiçbir şeye vaktim kalmıyor.
Instagram'dan biriyle takipleştik ettik ama konuşmayı bitirdim adam çok donanımlı geldi gözüme bir sürü spor dalıyla uğraşıyor sinema tiyatroya gidiyor bana şunu yapıyor musun diyor hayır cevabı veriyorum.
Kendimi ezik gibi hissettim ben daha kendi dünyamda manevi şeylerle ilgilenen birisiyim ibadet ederim dini videolar izlerim falan uyumlu olamayacağımızı düşündüm o yüzden alakamı kestim
Ama sağlıklı ilişki kuramayacağımı düşünüyorum. Mesela bana seni arayayım mı yazmış arasa ne konuşacağım ki onunla haksız mıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer