Yeni tanıdığınız birine guven puanını basta yuksek mi verirsiniz yoksa nötr mü baslarsınız?

Yeni birini tanırken değerlendirmeye %100 üzerinden tanıdıkça puan düşürerek mi ilerlersiniz yoksa nötr başlayıp değerlendirdikçe puan artırarak mı değerlendirirsiniz?

Soruyu toparlayamamış olabilirim, umarım anlarsınız
Yeni tanıdığınız birine guven puanını basta yuksek mi verirsiniz yoksa nötr mü baslarsınız?
Cevapla