Yakın erkek arkadaşım aniden takibi bırakıp yalnız kalmak istiyorum dedi, sizce gerçek sebep ne?

Erkekleri anlamak gerçekten zor; yakın bir erkek arkadaşım vardı, durup dururken karşılıklı takipten çıkmış; acaba başkasını sevdiğimi görmeye dayanamadı mı? Sonra “Neden böyle yaptın?” diye sordum, “Seninle alakası yok sadece şu aralar yalnız kalmak istiyorum.” dedi. Sadece beni çıkarmış takipten karşılıklı. Ne alaka yani? Nedir sorunu sizce? Şimdiden teşekkür ederim

Yakın erkek arkadaşım aniden takibi bırakıp yalnız kalmak istiyorum dedi, sizce gerçek sebep ne?
Cevapla