Erkek arkadaşımla malum yakınlaşmadan sonra tiksindim hemen midem bulandı bilmiyorum niye kendimi çok kötü hissediyorum ve devam ediyor
Ayrıldım ondan konuşmadım da
Ama her gün niye neden diye soruyor ne yapmam gerek
Erkek arkadaşımla malum yakınlaşmadan sonra tiksindim hemen midem bulandı bilmiyorum niye kendimi çok kötü hissediyorum ve devam ediyor
Ayrıldım ondan konuşmadım da
Ama her gün niye neden diye soruyor ne yapmam gerek
Biriyle tanıştığım zamanda bana da böyle olmuştu. Sadece eli elime değdi ve aşırı tiksindim. Bazen insanın içi almıyor, ten uyumu ve enerji alamıyorsun. Garip bi şey bunu da karşı tarafa anlatması çok zor oluyor. Ben bi ilişkiye hazır değilim demiştim.
Olabilir açıklama yapmak zorunda değilsin ama illa bir açıklama bekliyorsa kırmadan olmuyor yapamıyorum de 👍 dahada zorlarsa o zaman durumu açık açık söyle ve gerekirse onu kırmamak için açıklamada bulunmadığını söyle. Israr ettiği için açıklama yapmak zorunda olduğunu söyle, bu şekilde kapatmaya çalış.
Cevap
11Cevap
Beğenmediğini söyleyebilirsin dürüstçe
Sende varya madem tiksineceksin neden yaşıyorsun buda şimdi moda olmuş önce git yasa sonra ay tiksindim yasamicaksin abi en baştan o zaman
yazık bu kadar dengesiz varlıklarsınız işte :)
O çocuk bir daha yazmamaya karar erdikten 1 hafta sonra ona yazar darlarsın.
Bir bahane bulabilirsin bence. Bunu söylemek hoş olmaz.
Çocuk sormakta haklı da sen kendjne bile açıklama yapmamış msin
Durumu açıkla belliki tavrından veya Bi olayından tiksindiğin için sogumuşun
Çok dert etme ten uyumunuz yokmuş demek ki. Bir bahane uydur ve hayatına devam et. Tiksindiğin biri ile daha fazla zorlamanın bir anlamı yok
dürüst ol anlat da neden tiksindin?
bir erkek ile olmak mı seni tiksindirdi
yaptığınız seks mi seni rahatsız hissetirdi günah gibi
yoksa o an yaptığı yüz ifadesi vs bir şeyi mi soğuttu
Kulanıp atın açıklama yapmak zorunda değilsin bebek
Pişmanlık yaşıyorsa hayal boyunca
Bilmem bakireyim bir ilişkim olmadı ama erkek arkadaşlarım da çok var iğrenen diyorum knka niye iğrendin öyle diyor iğrendim birkere kadın yapsın iğrensin pişman olmaz bence
Bence ilkler önemlidir güzeldir eşinle olmalı
İyi yapmışsın hep erkekler mi ilişkiden sonra terk edecek 🤣
Ne alaka bunun pişmanlık yaşama hissi var daha sonra
Aynen bu şekilde
Neden tiksindin tam
Neyinden tiksindin pismiydi yoksa ne yani
Umarım ilerde pişman olmazsın
Garip bı durum
Pis ise pişsin tiksindim de
Tiksindigini söyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?