Erkek arkadaşımla yakınlaştıktan sonra tiksindim, ayrıldım. Nasıl açıklama yapabilirim?

Erkek arkadaşımla malum yakınlaşmadan sonra tiksindim hemen midem bulandı bilmiyorum niye kendimi çok kötü hissediyorum ve devam ediyor

Ayrıldım ondan konuşmadım da

Ama her gün niye neden diye soruyor ne yapmam gerek

Erkek arkadaşımla yakınlaştıktan sonra tiksindim, ayrıldım. Nasıl açıklama yapabilirim?
Cevapla