merhaba sevgilimi 3 senedir tanıyorum esrar içiyor bu zamana kadar bana ters bir hareketi olmadı ama etrafımdaki insanlar korkmam gerektiğini söylüyor ilk tanıştığımız zamanlar içme dediğim için bırakabileceğim bir şey değil anlayış göster demişti ben de o zıkkımı içersen yokum dedim ve ayrılmıştım sonra kendisi barışmak istedi falan artık ses etmiyorum nasıl istersen öyle yap diyorum saygı duymaya çalışıyorum ama yasal olmayan bir şeyi yaptığı için içim içimi yiyor bir arkadaşım kanka uzak dur seni
bile satar gibisinden konuştu ne yapmalıyım günde 1 defa arkadaşlarıyla dönüyormuş benle buluşacağı zaman içmiyor izin vermiyorum uzun vadede bana zararı olur mu zarar verir mi
bile satar gibisinden konuştu ne yapmalıyım günde 1 defa arkadaşlarıyla dönüyormuş benle buluşacağı zaman içmiyor izin vermiyorum uzun vadede bana zararı olur mu zarar verir mi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer