4 yil askta her seyimi verdigim nankor erkek ayrilige pişman olur mu?

Ay kızlar üniversitede 4 yıl bir erkeğe aşıktım mezun günü itiraf ettim sevgili olduk bu erkek de hep aldatılmış, hiç sevilmemiş hep onun için çabalayan birisi olsun istemiş. Tüm sevgimi verdim, uykumdan oldum, ama agresif karakterimden dolayı sıkıldığını söyleyip ayrıldı, 20 gün sonra barıştık bana yokluğuma bile sadık kaldığını gördüm, sonuna kadar sen olucan kendime de sana da söz veriyorum dedi. Ama 2 gün sonra yine aynı sebepten ayrıldık 7 gündür ayrıyız kılını kıpırdatmıyor ben ama her gün içimde ölüyorum. Yakında askere gidecek. Pişman olur mu sizce?
4 yil askta her seyimi verdigim nankor erkek ayrilige pişman olur mu?
Cevapla