Aniden ilgisiz erkek pişman olurmu? Ne kadar zaman sonra olur?

Sevdiyim erkek ilk başlarda çok ilgilenirdi benle , amma 1 yıl geçdikden sonra değişmeye başladı. Instagram da kızlar ekledi , yalanlar söyledi. Yazmasam yazmazdı hiç. Amma ben yine yaziyordum 🤦🏻‍♀️ 4,5 ay hiç konuşmadı yalnız yazışma oldu oda geç geç: ( çevrim içi olup geç yazardı sordum çok sordum neden diye uyuyorum deyip yazmadı ama uyumuyordu gece 3,4 cevrimici , aramızda ayrılık konusmasi olmadı 1 gün geç yazdı neden sordum okudu cevap vermedi ben yazmadım 4 gündü yazmiyorum ondan ses yok ama Instagram paylaşımlar yapiyor mutluda gözüküyor. Sizce bir erkek hiç bir neden yokken böyle yapar? Pişman olurmu? ( Bu anlatdıklarım 6,7 oluyordu ben altdan alıyordum) nasılsa gitmez diyip böyle davranıyordu sanırım çünki hep affetdim özür dilemese bile
Aniden ilgisiz erkek pişman olurmu? Ne kadar zaman sonra olur?
Cevapla