Daha yeni sevgili olduk ve başlarda yeni tanıştığımız için yumuşak, sonra değişir sandım. Hiç eril erkek gibi gelmiyor, zaten boyu kısa, zargana, sırf karakteri iyi diye onunla çıkmaya devam mı etmeliyim
2 ay
Daha yeni sevgili olduk ve başlarda yeni tanıştığımız için yumuşak, sonra değişir sandım. Hiç eril erkek gibi gelmiyor, zaten boyu kısa, zargana, sırf karakteri iyi diye onunla çıkmaya devam mı etmeliyim
şu aşamada bile böyle düşünüyorsan ilişki mantığını bilmiyorum belki evlenmeden olmaz diyenlerdensin ama evlendiğini farz edersek yatakta aşırı mutsuz olabilirsin. bu düşüncelerinle zaten soğuk bir başlangıç yaparsanız ve o da yumuşak davranışlarına devam ederse yatakta bu sefer tiksinmeye doğru gider
Evet hiç guc yok zaten mutlu eder mi mechul
yani çok zargana gibiyse misyonerde kemik adamla birlikte oluyormuşsun gibi de hissettirebilir
Kucağa bile alamaz
evet açık açık söylenmiyor ama ne tarz şeylerden hoşlandığını tahmin edebiliyorum senin soruyu soruş tarzından falan. senin aklında alan şeyleri yaşayamazsın veya hissedemezsin ondan dedim. insanlar her şey cinsellik mi diyor ama öyle değil. kimse cinsel açıdan bile itici bulduğu biriyle her gün aynı yatağa girmek istemeyebilir
Evet sevsem bile cinsellik olmayınca evlilik yürümez arkadaş gibu takılırız yani
dediğim gibi yani her yönlü düşün derim
Sevgilini spora teşvik et, boş alışkanlıklarından kurtarmaya çalış olmuyorsa da ayrıl derim çünkü güç dengesi farkı baya açılıyor gelecekte kavga ettiğinizde bol bol ayaklarının altına alıp dövebileceğin ve sana karşı güç koyamayan bir erkeğin sevgilin olması utanç vericidir bence
Bunu hissetmen çok normal, fiziksel çekim ve “eril enerji” mevzusu gerçekten önemli 😕 Sırf karakteri iyi diye, içinde istemediğin halde kendini ilişkiye sıkıştırırsan ileride hem onu hem kendini üzersin. Onu kırmadan, kendine de dürüst olarak biraz daha zaman ver, duyguların net mi bak. Sence onun yanında kadın gibi, çekim hissediyor musun, yoksa sanki kankayla mısın gibi mi geliyor? 💭💕
Cevap
5Cevap
Beğenmiyorsan işine gelmiyorsa ayrılacaksın yavrum gelip arkasından eleştirmicen elemanı
Seviyo ama beni ya
O zaman arkasından konuşma eleştirme seveni bulmak zor
Ama hiç eril gelmiyo ki
O zaman ayrıl
Sen harbi erkek istiyorsun
Hödük gibi olmasın da ortası iyidir
Tamam o zaman beni tarif ettin
Aldatmadan bittir
Beni seviyo ama
Tamam kardeşim açıkça söyle istemiyorum de burada yazdığını onada söylesene
Kalbi kırılır ki
Her türlü kırılacak aldatama daha kötü olacak benim taktiği uygula goshtla mesajlarına bakma aynı ortamda bulunma
aklında olsun aşık olmadıkça sunulanın her zaman iki katını iste
Senin karakterin iyi mi
Evet
Belli oluyor. Sevgilini zargana bilmem ne diye çekiştiriyorsun burada
E zarganaya zargana denir cekistirmek değil ki
Hoş bir kelime mi? Konu zargana olup olmaması değil. Şişman da olabilirdi mesela. Ayrıca beğenmiyorsun ki öff kısa zargana ama napim beni seviyor diye yanımda tutuyorum diyorsun resmen
Sevmiyorsun, sadece egonu tatmin ediyorsun onun sevgisiyle
Pff aynen kankaa
Hayir
Beni seviyo ama bilemedim
Iyi
siz iflah olmazsnz
Sebep
Bazı insanların karakteri öyledir sevmiyosan niye sevgili oldun. Bi bahane bul ayrıl bari
Severim de bu kadar eril olmadigin
Bu kadar eril olmadığını nerden bilcektim siz erkekler feminen olmayan kiz ister misinis
Bazı erkekler baskın kadın sever herkes farklı. Herkesi aynı kefeye koyma
Baskın kadin ne ya ilişkinin erkegi mi oluyum , onu isteyen erkek gaydir herhalde
Saçma saçma konuşma a.. bazı erkeklerde kadınsal şeyler vardır bazı kadınlarda erkeksel şeyler bu onu karşı cins yapmaz m.. al m.. al konuşuyonuz anca.. a.. q arapları
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?