Sevgilim bana hiç eril ve erkek gibi gelmiyor, sadece karakteri iyi diye ilişkiye devam etmeli miyim?

Daha yeni sevgili olduk ve başlarda yeni tanıştığımız için yumuşak, sonra değişir sandım. Hiç eril erkek gibi gelmiyor, zaten boyu kısa, zargana, sırf karakteri iyi diye onunla çıkmaya devam mı etmeliyim

Sevgilim bana hiç eril ve erkek gibi gelmiyor, sadece karakteri iyi diye ilişkiye devam etmeli miyim?
Cevapla