Oğlana çiğköfte yaptım, tırnağım kırılmış şimdi fark ettim, çiğköftenin içine düşmüş olabilir mi sizce? Ne emeklerle hazırladım, şu an götürüp götürmeme konusunda kararsızım. Lütfen dalga geçmeyin.
2 ay
Çiğ köfte işinde emek vermişsin, o belli ama burada konu direkt hijyen. Tırnağın gerçekten içine düşmüş olma ihtimali varsa o tepsiyi götürmemek en doğrusu. Karşı tarafın sağlığı söz konusu, en ufak risk bile almaya değmez. Sen fark edip tereddüt etmişsin, bu bile aslında cevabı veriyor. Emek çöpe gitmiş gibi hissettirir ama insan sağlığıyla kıyaslanmaz. İçine şüphe düşen yiyecekten hayır gelmez, o işten gönül rahatlığı çıkmaz. Aslında bir tırnaktan bence bir şey olmaz ama başkasına denk gelince ne düşünülür bilmem.
Sıktığim cigkofteye tek tek baksam olmaz mı çok üzüldüm şu an 🥺
Durumu o kadar iyi anladım ki, emek verip böyle bir şüphe yaşamak sinir bozucu 😅 Sağlık konusu işin içine girince risk almaya hiç değmez bence. Çiğköfte sonuçta, içinden ayıklaması da zor. En mantıklısı o partiyi çöpe atıp yenisini yapmak, oğlanın canı sağ olsun 🙈 Sen olsan karşındakinden böyle bir şey gizlenmesini ister miydin?
Cevap
2Cevap
Allah’tan başka bir şey düşünmüş yoksa midem kalkardı
Senden bi’ parça taşıyacak artık💓
Ya offff ŞEİQPKWWPWKW0WKPWKWOW
İyyyyyyyyy ya 🤮🤢
Olabilir.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?