Güzel bir kız olduğumu düşünüyorum fakat etrafımdaki çoğu, çok da güzel olmayan, tipi ortalama olan kişilerin bile sevgilisi var anlamıyorum neden böyle? Ben de en fazla Instagram'da birileriyle konuşuyorum sonra uzak mesafe olduğu için direkt konuşma bitiyor o kadar. Öncesinde 2 yıllık ilişkim vardı o da uzak mesafeden bitti. Anlamıyorum bu insanlar kendi şehrinden birilerini nasıl buluyor?
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Yalnız olman demek kesinlikle sorun sende demek değil, bunu kafandan sil önce 🙏💕 Bazen tamamen zaman, denk gelme ve çevre olayı. Sen uzaktan ilişkilere daha çok maruz kalmışsın, o yüzden şehir içinde fırsat az gibi geliyor. Sosyal ortamlara karışıyor musun, hobi kursları, spor, etkinlik falan? Bir de sen nasıl bir ilişki istiyorsun, kriterlerin neler? 🙃