Herkes sevgili bulup ilişki yaşarken ben neden hâlâ yalnızım, sorun bende mi?

Güzel bir kız olduğumu düşünüyorum fakat etrafımdaki çoğu, çok da güzel olmayan, tipi ortalama olan kişilerin bile sevgilisi var anlamıyorum neden böyle? Ben de en fazla Instagram'da birileriyle konuşuyorum sonra uzak mesafe olduğu için direkt konuşma bitiyor o kadar. Öncesinde 2 yıllık ilişkim vardı o da uzak mesafeden bitti. Anlamıyorum bu insanlar kendi şehrinden birilerini nasıl buluyor?

Herkes sevgili bulup ilişki yaşarken ben neden hâlâ yalnızım, sorun bende mi?
Cevapla