Tipsiz veya bakımsız... bazende bom boş kafayı kadınlarla yemiş ağır abazalar dahil seviliyor (pardon ağzı çoook iyi laf yapan?).. kaslıyım, iyi giyimirim ve gaayet bakımlıyım ama hayat boyu rededildim. Yaşımda geçiyor, gençliğimde bitti. Çok üzülüyorum, o kadar üzülüyorum ki bazen hasta oluyorum. 1 kadına bile kendini sevdirememiş yaşamayı belkide hak etmeyen birisiyim. Birde size sorayım dedim
ne dersiniz?
ne dersiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Reyis senin durmunda olan çok kişi vardır mutlaka bende aday sayılırım yani , sorun efendi olmak efendi olunca kendini bazı şeylerden geri çekiyorsun ve yalnizlasiyorsun , efendi insan değer görmez , haliyle yalnız kailyorsun , asosyal çevresiz birisi olup çıkıyorsun ,
İyide asosyal değilim ki
Efendisidir
Evet
O yüzden , bu ülkenin bizim gibi adamlara ihtiyaci yok , pic Olcan yoksa değer görmezsin
niye takıldınki. kadınlar değer verenle değil. değişik tiplerle beraberler. mutlu olman lazım birgün biri gelecekse kafası olan biri gelecek çünkü
Öyle ya da böyle hayatım boyunca ben yalnız kalmayı hak etmedim ama
reis sana bişey diyimmmi. kaç senelik kız arkadaşım herşeyimi verdiğim kız çekti gitti. çok takılma. beterin beteri var derler
0 çekmekten iyidir
yaşadıklarımı anlatsam oturur ağlar aşka küsersin reis. çokta bilmeden yorum yapmasak mı
Aynen, hayat boyu 1 kızın bile beğenmemesinin ne olduğunu bilemezsin
sende haklısın
:(
Bence zorlama akışına bırak insan takmayinca bence her şey daha yolunda gidiyor.
Gökten kimse gelmiyor ama
Gökten gelmez de zaten ne bileyim belki yanlış bir şeyler vardır göremediğin
Var.
1) Her nefes alan kıza yürümüyorum ( öyle yapma deme, millet her yerden şansını deniyor)
2) Cıvık değilim
Ya herkes böyle diye mi sevgilisi oluyor 😐 neyse kısmet olur elbet
Sen insanların sadece 1 kişiden mi hoşlandığını sanıyorsun?
Kısmet falan yok benim gibilere
Allahım nasıl bir zamanda dünyaya gönderdin beni.
Cıvık erkek çekici olmuş, abazalar değerli görülür olmuş.
Bence yanlış düşünüyorsun herkes bir değil herkes o cıvık dediğin erkeklerden hoşlanmıyor şansını yanlış insanlarda deniyor olabilirsin.
Ya herkes senin gibi konuşuyor zaten. Normal kız arkadaşlarım dahil..
Kusura bakmayın algılada hata var sanırım..
Abi ben ne bileyim ortam konuşma kültür her şey etkiliyor sonuçta. Senin ortamını seni bilmeden anca bu kadar yorum yapabilirim. Sanki sorumlusu benmişim gibi
800 den fazla kitap okudum..
Kültür önemli değil. tek bakılan goygoy nasıl...
Goygoy yani bolca boş konuşabiliyorsan seviyorlar işte
800 mü hoayy maşallah. Kızlar seni kaybetmiş valla
Teşekkürler. Zaten ben elimden geleni hep yaptım.
Mesela 10+ yıldır düzenlide spor yapıyorum
Fiziğiö nasıldır tahmin edersin...
Ama olmadı işte :(
Hep yalnız kqlmqktan hayattan soğudum
Ne diyeceğimi bilemedim 😁
Özelden bir şey yazdım size
Yasamayi hak etmeyi dusunmemen cok ilginç. Ne alaka ya? Kendinden onemli mi sanki.
Hanımefendi bende etten kemikten bir insanım.
Sevgilileri görmek çok zoruma gidiyor artık.
Sosyalleş mesela. Çalışıyorsan is yerinden birine yanas
Sosyalim zaten. İş yerinden bir kaç denemiştim ama olmamıştı
Hadi ya. Istek atsana bana xp yeterliyse yaz konusalim
Attım
Kendini çok beğenmiş birisin belkii
Asla. Sadece kendimi geliştirdim.
Elim cebimde hayatımı kadına endekslemedim.
Ohaaa
?
Yalnız olman ilginç
Bencede
Boy kaç tipin nasıl ki
183. 14 yıldırda spor yapıyorum zaten
Tip 10/4
Ayda kaç kıza teklif ediyorsun mesela
Ne ayı kardeşim? Abaza değilim ben her ay birine denemiyorum
O zaman sevgilin olmaz zaten
İlla abaza mı olmak gerek