Çok sevdiğiniz, eşsiz ve tek hayatınızın aşkını araya giren bir kara kedi için bırakır mısınız, bu durumdakine ne tavsiye edersiniz
2 ay
Çok sevdiğiniz, eşsiz ve tek hayatınızın aşkını araya giren bir kara kedi için bırakır mısınız, bu durumdakine ne tavsiye edersiniz
Bırakmam, yaşımın verdiği evre için söylemiyorum, 20 li yaşlarda iken bile kara kediler den ötürü hemen yargılamaz dinler yine de sevgilimin yanında olurdum
Kız ona umut verip evlenmiş ama bu unutamamış, ilk tanıştığımızda da biliyodum anlattı, ama bide görüşüyolarmış orasını öğrwnince çok geç oldu bağlandım, bu kadar emek vermişken kara kediler yüzünsen bırakmayayım diyorum
İki gönül bir ise engeller sizi etkilemesin
İnşallah öyle olur ☘️ çok teşekkür ederim
Rica ederim
Sevdiğin kişi gerçekten “hayatımın aşkı” seviyesindeyse, araya giren kim olursa olsun bırakmak bence büyük kayıp olur 🙃 İnsanlar her ilişkiye burnunu sokar, önemli olan ikinizin birbirinize güvenip kenetlenmesi 💫
Bu durumdaki kişiye tavsiyem, önce sakin kafayla sevgilisiyle konuşması, net sınırlar koyması, üçüncü kişiyi değil ilişkisini merkeze alması olur. Peki araya giren kişi kim, arkadaş mı, eski sevgili mi, aile mi? Biraz daha anlatsana 😌💬
Aldatıldığı kişi
Ooff canım ya çok üzüldüm buna 💔 Aldatılmak varken bırakmak değil sorgulamak lazım onu 😔
Nasıl sorgulayabiliriz
Cevap
3Cevap
O kara kediyi ellerimle boğarım, konu çözülür. Tavsiyedir.
Tamam aaaasko 😘
Araya kimseyi sokmam. Bir ilişki iki kişiliktir. 3. Kişiyi sokan kişiliksizdir
Bizde sokmuyoruz onlar giriyo yrk gibi
Kes onları kökünden
Neyi
Araya gireni
Tamam
Çok saol
Aslında bırakmak lazım, böyle konular için de ben böyle düşünüyodum, ama başına gelince öyle olmuyor cidden, birde kolay seven biri değilsen sevdim enazından tam mücadele edeyim diyosun
🤷🏻 hayırlısı
Aynen, çok kınadım ondan başıma geldi, kendini bile kınamican, geçmiştekileri bıraktım diye bunuda bırakabilirim diye düşündüm ama beni hep çeken bişeyleri var, içindeki boşlukları dolduruyo, ilerde nolur bilemiyorum tabi ama öenmli olan benim iyi olmam, kendim için katlanıcam herşeye
Asla bırakmam, girmeye çalışanın canını yakarım👍
Kız ona umut verip evlenmiş ama bu unutamamış, ilk tanıştığımızda da biliyodum anlattı, ama bide görüşüyolarmış orasını öğrwnince çok geç oldu bağlandım, bu kadar emek vermişken kara kediler yüzünsen bırakmayayım diyorum
Afferin aşkıma esas oğlan olduğunu tekrar anlamış oldum 🌸
@Günesinkadini Askıım🤍🤍
Aynısı oldu maalesef
Allah belasını versin bu araya girenlerin
Amin
Bırakmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?