
Sebepsiz yere ayrılmak isteyen sevgilinizin peşini bırakır mısınız?

Sebepsiz yere ayrılmak isteyen sevgilinizin peşini bırakır mısınız?
Bırakırım evet gitmek istiyorsa gitsin neden yokken zaten ayrılması saçma muhtemelen sevgisi bitmiştir ki bu durumda zorla sevdirecek değilim kendimi ya da başkasını sevmiştir o zaman da ben ayrılırım zaten
Öncelikle nedenlerini öğrenmek isterim muhakkak bir nedeni vardır ya Yani nedensiz ayrılan bir insan zaten sevmemiş demektir hayatta ne istediğini bilmiyor demektir, hani bir neden olmadan kimse ayrılmaz ama nedenini söylemeden ayrılıyorsa onun nedenini öğrenmek için biraz uğraşırım evet peşinde dolanırım Ama şöyle bir şey artık yani ben bu saatten sonra da birisi için böyle 5-6 ay uğraşacak adam değilim Bir iki sefer uğraşırım nedenini sorarım baktım istemiyor paşa gönlün bilir diyerek yoluma bakarım
Sebeplerini dinlemeye anlamaya çalışırım. Eğer 3. Bir şahıs yoksa ortada ilişkiyi kurtarmaya çalışırım ama başka bir kadin sebebiyle bitirmek istiyorsa daha çabuk gitsin diye iterim bekleme yapmasın 😂
Cevap
2Cevap
Her şeyin bir sebebi vardır fakat karşımdaki insan ayrılmak istiyorsa kendisi bilir. Asla rahatsız etmezdim.
Beni nasıl bırakacaksın, beni beniii bihterini derim 😂😂
Sebebini söylesin sonra defolup gidebilir kapı orada
Ayrılmak isteyenin peşinde koşmam zaten
Merakımı gidermek için bırakmam.
Hiç işim olmaz..
Gidene elveda gelene merhaba
Aha kapı, aha yol🙋♀️🤷♀️
Anında.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?