İlişkilerde enerji savaşı nedir, ayrılık ve aldatılma sonrası bu enerjiyi kendimize çevirmeyi gerçekten öğrenebilir miyiz?

Biliyorsunuz ki savaşlar artık tüfekle dövüşle topla olmuyor, en sık savaşlar enerjiyle oluyor, bizim enerjimizi ve sevgimizi boşa tüketen insana karşı durumu terse çevirip onların enerjisiyle beslenmeyi öğrenebilir miyiz sizce (mesela aldatıldık ve bu yüzden ayrıldık, gururluyuz asla dönmeyeceğiz atlatacağız ama seviyoruz da, bu yüzden üzülmek yerine kendimize bakıp onun pişman olacağını ve bizim çok yükseleceğimizi düşünerek aslında bizim tersimize olacak durumu lehimize çevirip daha da gülüyoruz)

İlişkilerde enerji savaşı nedir, ayrılık ve aldatılma sonrası bu enerjiyi kendimize çevirmeyi gerçekten öğrenebilir miyiz?
Cevapla