Müşterimle aramızdaki bu sohbet flörtöz mü yoksa sadece kibar bir diyalog muydu?

Ya bana bir şeyler aldı dedim ki çalışmazsa getir abi dedim herhalde sonra o da ya almazsanız dedi güldü ben de alırız getir dene çalışmazsa dedim sonra seni bulurum o zaman dedi hep gülüyor yalnız sonra ben de burada olursam inşallah dedim sonra ismin ne dedi Meryem dedim tamam dedi sanırım tam hatırlamıyorum bu flörtöz mü normal mi

Müşterimle aramızdaki bu sohbet flörtöz mü yoksa sadece kibar bir diyalog muydu?
Cevapla