Masumca bir sohbet diyebilir miyiz? Yoksa art niyet var mı?

Öyle arada sohbet ediyoruz benden hoşlanıyor gibi. Geçen geldi taytin güzelmiş dedi. Teşekkür ederim dedim. Biraz sohbet ettik sonra nereden geldiyse konu youtube dan izledim kadınlar erkeklerin en çok poposuna BAKIYORMUŞ doğru mu dedi. Saçmalama ben neden elin adamınin poposuna bakayım sapık miyim dedim. Ama çoğu kadın öyle cevap verdi dedi. Neyse uzatmaya gerek yok gidiyorum dedim çıktım ben. Rahatsız oldum gerçekten. Laf arasında denk gelen birsey olarak mı bakmalıyım. Art niyetli bir şey olarak mi
Masumca bir sohbet diyebilir miyiz? Yoksa art niyet var mı?
Cevapla