Birinin bizimle konuşmak için mi yoksa bir anlam taşımadan konuştuğunu nasıl anlarız? Konuşma bahanesi nasıl anlaşılır?

Bir insanın sizinle konuşma bahanesi olsun diye mi yoksa gerçekten sorması gerektiği için mi sorması gerektiğini nasıl ayırt ederiz? Yani birisi size bir şeyler diyip soruyorsa sırf muhabbet olsun sırf konuşma olsun diye mi yoksa gerçekten sorması gerektiği için mi sorduğunu anlamanin yolu nedir? Birinin konuşmak istediğini nasıl anlarız?

Birinin bizimle konuşmak için mi yoksa bir anlam taşımadan konuştuğunu nasıl anlarız? Konuşma bahanesi nasıl anlaşılır?
Cevapla