Konuşurken bir şey anlamayıp söz kesen insanlara nasıl davranmalı?

Söylediğim her şeyi iki kez söylemek zorunda kalıyorum. Sesimi yükseltince o kişiye gerildiğim için ses tonum da gergin çıkıyor.

Bir de canım canım suratıma bakıp ha ha diyor ya iyice gıcık oluyorum. Mesela onun yanındaki kişi anlıyor beni, bir tek bu kişi duyamıyor. Başka kimseye ha ha demediği için artık bilerek yaptığını falan düşünmeye başlayacağım.

Söz kesen insanlara karşı da elinle dur işareti yaparak "lafını unutma" demek etkili bir yöntem sanırım.

Sizin yöntemleriniz var mı?

Konuşurken bir şey anlamayıp söz kesen insanlara nasıl davranmalı?
Cevapla