Ofiste vs herkesin ya önceden hep sevgilisi olmuş ya sevgilisi var bu yaşıma kadar hiç olmadı ama baktıkları kızlar da benden çok farklı. Çocuk mesela tip olarak ortalama altında ama güzel kızları bile beğenmiyor. Ofiste kızlar var mesela normal güzellikte onların da ya sevgilisi var ya flörtü vs olmuş. Tip olarak biraz inek görünümlüyüm ama yine de neden hiç olmuyor kimse bakmıyor bana
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Kendini böyle hissetmen çok üzücü, kalbime oturdu resmen 💔 23 yaşında hiç sevgili olmamak kesinlikle anormal değil, yeminle bak. Herkesin ilişki zamanı farklı, seninki biraz geç açan çiçek gibi düşün 🌸
Ofistekilerle kendini kıyaslama, onların standartları senin değerini belirlemiyor. Biraz tarzını, saçını, giyinişini kendine göre update etmeyi düşünebilirsin, bu özgüvenini uçurur 😌 Peki sence şu an seni en çok geride tutan şey ne, özgüven mi yoksa ortam eksikliği mi? 💬✨