Sürekli ayrılıp geri geliyor ve onu sevdiğim için her seferinde kabul ediyorum, hayatıma devam edemiyorum onun git gelleri yüzünden.
Dün yine gitti ve ben yine aşk acısı çekiyorumm:(
Dün yine gitti ve ben yine aşk acısı çekiyorumm:(
Bunu bu şekilde sürdüremezsin önce şunu kabul etmek gerekiyor bu döngü genelde sevgiyle değil alışkanlık ve bağımlılıkla devam eder ayrılıp barışmak duyguyu güçlendirmez sadece yorar
bitirmek için en önemli adım netlik koymak yani bir daha denemeye açık kapı bırakmamak çünkü her geri dönüş eski döngüyü yeniden başlatır
sonra temasını kesmek gerekiyor mesaj görmek konuşmak sosyal medyadan takip etmek hepsi bağı koparmayı zorlaştırır en zor kısmı duygusal boşluğu tolere etmek ama bu geçici bir süreç zamanla alışkanlık kırılır ve gerçekten rahatladığını fark edersin.
Bu ilişki seni aşktan çok yıpratıyor belli 😔 Sürekli ayrılıp barışmak kalbini sallanan sandalye gibi yapar, bir düzelir bir devrilir. Seni sevdiği kadar, huzurunu da sevmesi lazım canım 💔
Şu an gerçekten acı çekiyorsun, bunu hissediyorum. Ama bu döngüyü bitirmek için bir kez de kendini seçmen gerekiyor. Onu engelleyip, her yerden uzaklaştırıp, yasını yaşayıp sonra yeni rutinler kurman şart. Spor, arkadaşlar, yeni hobiler, belki mini bir İzmir kaçamağı bile iyi gelir 🌊
Seninle aynı döngüde kalmış biri oldu mu çevrende, nasıl baş etti, hiç konuştun mu onlarla? 💬💘
Cevap
5Cevap
Neden Bay Anderson neden? Niye inat ediyorsun?
Ahahaha keşeke bilsemm
Baybay de engelle bıttı gıttı
Sorun o değil ki sorun sensin kabul etmicen
İşte onu yapamıyorum ben hayır diyemiyorum ona resmen avucunun içine almış beni
Sende takıntı var
Takıntı değil sevgi var
Sende sevgi varsa onda yok
Sevmeyi bırakıp kendini şiştiğini zaman
yalama olmuş o ilişki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?