Defalarca barıştığım sevgilimle tamamen nasıl kopartabilirim bağlarımı?

Her seferinde mesajlaşmak istemediği için kavga ediyoruz ayrılıyoruz. Neymiş konuşmak istediğimde arayacakmışım mesajlaşmak 5 seneden sonra çok saçmaymış. Ayrılıyoruz aradan 5-6 ay geçiyor yazıyor ben de pişman oldu diye barışıyorum. Daha sonra yine aynı sorunlar devam ediyor. Nasıl kalbime söz geçirip birdaha ona cevap vermeyebilirim? Bu kısır döngü ve sonu gelmiyor?
Defalarca barıştığım sevgilimle tamamen nasıl kopartabilirim bağlarımı?
Cevapla