Sürekli beni stalklayan, hakaret edip rahatsız eden sapığı nereye ve nasıl şikayet etmeliyim?

Bana kötülük yapan başka kızların arabada çektiği uygunsuz fotoğrafları bana attan, hakaretler eden kişi, her yerden engellememe rağmen sürekli beni stalklıyor, izlemenin bir yolunu buluyor, hikayelerimi, hesaplarımı... Rahatsız olduğumu bile bile 6 aydır böyle. Duruma dayanamayıp yazdım, benden uzak durmasını söyledim. Kendini haklı çıkarmaya çalıştı, sen bana yazıyorsun, kimsin manyak, benim sevgilim var gibi laflar yazmaya başladı, küfürler, numaralar... Böyle sapıkları şikayet etmek en doğrusu mu? Kusura bakmayın, artık sessiz kalamadım, bu duruma yeter dedim :(

Güncellemeler
2 ay
Sizce ben mi abartıyorum yoksa tepki vermem normal mi öfkemi dile getirmem
Güncellemeler
2 ay
Arkadaşlar birinin rahatsı olduğunu bile bile onu izlemeye devam etmek taciz mi?
Sürekli beni stalklayan, hakaret edip rahatsız eden sapığı nereye ve nasıl şikayet etmeliyim?
Cevapla