3 yıldır arkadaşız aynı sınıftayız kişiliği çok farklı bir insan çevresi fazlasıyla var ben ise tam tersiyim konuşmaktan sohbet etmekten hoşlanmıyorum kendisinin sosyalliği gereği genelde ders çıkışı arada bir kafeye gidiyoruz onun dışında okulda bazen yanımda olsada genelde diğerleriyle geçiriyor sorun bu değil.
Asıl sorun sürekli beni aşağılaması ben onu kendime yakın görmüyorum sadece dersler için konuştuğum biri çok yakın çevremde değil konuştuğumuz zaman bana iğneleyeci sözler söylemeye bayılır şakaya vurarak dalga geçiyor resmen bende sürekli alındığım belli olmasın diye gülümsüyorum kariyer ve başarı konusunda benden kötü ne zaman bir kariyer konusu açılsa diğer arkadaşlarım yaparsın vs derken kendisi yapamayacağımı seçimlerimin sürekli yanlış olduğunu söylüyor. Geçen gün doğum günüydü doğum günü yaklaşırken bana hediye alsana gel bana hediye seçelim gibisinden şeyler söylüyordu bende geçiştiriyordum doğum gününde de yaptıkları aklıma geldiği için sinirlendim almadım mesaj attı hediye beklemiyordum ama insan bi kutlar sendeki değerimi gösterdi bu çok değiştin vesaire gibisinden bir sürü paragraf yazdı bende haklısın dedim geçiştirdim. Onu kırmadan nasıl bunu açıklayabilirim kendi kırıldığım olayları nazikçe anlatabilirim bilmiyorum haksız çıkmaktan da korkuyorum ya bana düşündüğüm gibi bir niyetinin olmadığını söylerse ne yaparım pek bir fikrim yok
Asıl sorun sürekli beni aşağılaması ben onu kendime yakın görmüyorum sadece dersler için konuştuğum biri çok yakın çevremde değil konuştuğumuz zaman bana iğneleyeci sözler söylemeye bayılır şakaya vurarak dalga geçiyor resmen bende sürekli alındığım belli olmasın diye gülümsüyorum kariyer ve başarı konusunda benden kötü ne zaman bir kariyer konusu açılsa diğer arkadaşlarım yaparsın vs derken kendisi yapamayacağımı seçimlerimin sürekli yanlış olduğunu söylüyor. Geçen gün doğum günüydü doğum günü yaklaşırken bana hediye alsana gel bana hediye seçelim gibisinden şeyler söylüyordu bende geçiştiriyordum doğum gününde de yaptıkları aklıma geldiği için sinirlendim almadım mesaj attı hediye beklemiyordum ama insan bi kutlar sendeki değerimi gösterdi bu çok değiştin vesaire gibisinden bir sürü paragraf yazdı bende haklısın dedim geçiştirdim. Onu kırmadan nasıl bunu açıklayabilirim kendi kırıldığım olayları nazikçe anlatabilirim bilmiyorum haksız çıkmaktan da korkuyorum ya bana düşündüğüm gibi bir niyetinin olmadığını söylerse ne yaparım pek bir fikrim yok
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer