Sürekli aşağılayan ve iğneleyici konuşan biri çevremde?

3 yıldır arkadaşız aynı sınıftayız kişiliği çok farklı bir insan çevresi fazlasıyla var ben ise tam tersiyim konuşmaktan sohbet etmekten hoşlanmıyorum kendisinin sosyalliği gereği genelde ders çıkışı arada bir kafeye gidiyoruz onun dışında okulda bazen yanımda olsada genelde diğerleriyle geçiriyor sorun bu değil.
Asıl sorun sürekli beni aşağılaması ben onu kendime yakın görmüyorum sadece dersler için konuştuğum biri çok yakın çevremde değil konuştuğumuz zaman bana iğneleyeci sözler söylemeye bayılır şakaya vurarak dalga geçiyor resmen bende sürekli alındığım belli olmasın diye gülümsüyorum kariyer ve başarı konusunda benden kötü ne zaman bir kariyer konusu açılsa diğer arkadaşlarım yaparsın vs derken kendisi yapamayacağımı seçimlerimin sürekli yanlış olduğunu söylüyor. Geçen gün doğum günüydü doğum günü yaklaşırken bana hediye alsana gel bana hediye seçelim gibisinden şeyler söylüyordu bende geçiştiriyordum doğum gününde de yaptıkları aklıma geldiği için sinirlendim almadım mesaj attı hediye beklemiyordum ama insan bi kutlar sendeki değerimi gösterdi bu çok değiştin vesaire gibisinden bir sürü paragraf yazdı bende haklısın dedim geçiştirdim. Onu kırmadan nasıl bunu açıklayabilirim kendi kırıldığım olayları nazikçe anlatabilirim bilmiyorum haksız çıkmaktan da korkuyorum ya bana düşündüğüm gibi bir niyetinin olmadığını söylerse ne yaparım pek bir fikrim yok
Sürekli aşağılayan ve iğneleyici konuşan biri çevremde?
Cevapla