Peşimde sapık birisi var ne yapmalıyım nereye şikayet edebilirim çok korkuyorum?

Gecen aylarda markette çalışıyordum face üzerinden birisi ulaştı sahte hesapti beni begendigini söyleyip duruyordu o sahte açtıkça ben engelliyordum. Bir gun kendi hesabindan yazdı 35 yaşında birisi bende 26. Abim oldugunu onu istemedigimi soyledigim halde pesimi bırakmadı ailemde biliyor bugun yine sahte hesaptan yazmis rüyalarımdan cikmiyorsun yazmis bende kufur ettim oda bu sehirde artik rahat gezemeyeceksin gununu goreceksin gibi agza alinmayacak laflar etti
Güncellemeler
+1 yıl
Polise vs gidersem ya dahada sinirlenir kotu seyler olursa
Güncellemeler
+1 yıl
Hayatimda birisinin olmadığınıbildigi icin israr ediyor evli olsaydim bunlar basima gelmezdi
Peşimde sapık birisi var ne yapmalıyım nereye şikayet edebilirim çok korkuyorum?
Cevapla