Sebebini sordum, "Seninle bol bol vakit geçirelim, sana kavuşmanın özlemini, hasretini yaşayalım," dedi ama önceden de sonuçta özlem, hasret duygusu vardı. Ben 29, o 30 yaşında. Bana karşı ilgisi, sevgisi değişmedi ama..."
2 ay
Sebebini sordum, "Seninle bol bol vakit geçirelim, sana kavuşmanın özlemini, hasretini yaşayalım," dedi ama önceden de sonuçta özlem, hasret duygusu vardı. Ben 29, o 30 yaşında. Bana karşı ilgisi, sevgisi değişmedi ama..."
Bu da olabilir ekonomik sorun da olabilir belki boşanırım bir test sürüşüne devam ediğim diyebilir bu devir de erkeklerin Allah dediğine inanmam da 🤣 kadınlar zaten şeytan direk haç çıkarırım olasılık çok fazla hangisi bilmem
Benim oyle olmadigimi biliyor beni eşsiz goruyor bu zamanda maddi olarak kendisi zaten dis hekimi bende o sektordeyim
Dişci fobim var 🥲🥲 bu Çinliler diş çıkaran bant bulmuşlar Kanadalı da olabilir 250 dollar mış sizin sektör risk altın da erkeklerin hepsi kadınlar için eşsiz bebeğim ah sensiz yaşıyamam der elbet bir gün hepsi sıkılır 🤣 aldatmalara başlar bu dünya hiç bir şeyin garantisi yok
4 dil biliyor elnet baska yerde iş bulur
Bence çocuğu yapın yaş geçmeden 🙄 ben türkceyi unutmamak için burada takılıyorum 🤣
Bu dediği cümle çok romantik duruyor ama kafanı kurcalaması da normal 😅 Bence bu, senden emin olmadığından çok, sorumluluklardan çekinmesiyle alakalı olabilir. 30 üstü erkekler genelde “özgürlüğüm gitmesin, maddi-manevi tam hazır olayım” moduna giriyor 👀
Sana karşı sevgisi devam ediyorsa güzel, ama netlik ihtiyacın da çok haklı. Onunla sakin sakin “gerçek sebep ne, planın ne, somut tarih koyabiliyor muyuz?” diye konuşmayı düşündün mü? 💬💕
Cevap
7Cevap
Çocuk yapmakla sana olan sevgisinin ilgisinin ne alakası var bu çocuk merakınız nedir bu kadar anlamıyorum illa çocuk yapmak zorunda mısınız
Ben fikirlerinin degismesine takidlim deli gibi cocuk isteyen biri neden 5 yila erteledi
O başka belki maddidir
Ama kendisi zaten diş hekimi ve birkaç ay önce düşünüyordu, hem de ilk senesinde. Şimdi 4-5 ertelemesi garip geldi.
Bizde öyle yaptık ilk iki sene istemedik iyi ki öyle oldu birbirimizi tanımaya alışmaya fırsat çocuk onlara izin vermiyor
O 5 sene diyiyor ve ilk senesinde isteyip sonrasinda 4 5 seneye cikmasi garip. geldi
5 sene çok fazla biri akıl vermiştir ki beş sene sonra olur mu meçhul
Banada fazla geldi
Ama banq aşık sevgisi tam eminim ona
Ya dediğim gibi biri fikir vermiştir yine değişir şu an evlimisiniz
Hayir o yoldayız
Hakkınzda hayrlısı olsun adamın fikri sabit kalmaz 2 iyi 5 çok fazla
Çünkü çocuk aşkı öldürüyor biraz
Ama 1 sene icinse dusunen biri neden 5 sene ye atladi ayrica cocuk bu kadin bakiyir cocuga zaten erkeklerin birsey yaptigimi var
Çocuk olana kadar karı kocasınız çocuk olduktan sonra anne baba oluyorsunuz
Çocuk evliliği bitiriyor
Asıl çocuksuzluk bitirir oda cok seviyor bende deli gibi istekliydi bugun 4 5 yil yapmayiz dedi
Belki hazır hissetmiyordur
Ama çok istiyordu, hatta evliliğin ilk senesinde "isterim" demişti. Hem de 3 tane istiyordu. Bugün "4-5 sene sonra yaparız" dedi.
30 yaşına gelince cevaplarım ablam
Korkuyor
Ama çok istekliydi, hayali vardı, baba olmak çok istediğini söylemişti.
Birkac ay oncr oyle dusunuyordu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?