30 yaş üstü erkekler çocuk yapmayı neden 1 yıldan 4-5 yıla erteliyor, bu ne anlama geliyor?

Sebebini sordum, "Seninle bol bol vakit geçirelim, sana kavuşmanın özlemini, hasretini yaşayalım," dedi ama önceden de sonuçta özlem, hasret duygusu vardı. Ben 29, o 30 yaşında. Bana karşı ilgisi, sevgisi değişmedi ama..."

30 yaş üstü erkekler çocuk yapmayı neden 1 yıldan 4-5 yıla erteliyor, bu ne anlama geliyor?
Cevapla