Erkekler neden 100 yaşına gelse dahi çocuk sahibi olabiliyor?

Menopoz, kadınlar için aslında bir nimet çünkü beden çok yoruluyor ve yıpranıyor bir yerden sonra doğurganlığın doğal yollarla da durması güzel fakat bir erken 90 yaşında dahi çocuk sahibi olabiliyor? Bu bana ilginç geliyor açıkçası
Erkekler neden 100 yaşına gelse dahi çocuk sahibi olabiliyor?
Erkekler neden 100 yaşına gelse dahi çocuk sahibi olabiliyor?
Cevapla