Menopoz, kadınlar için aslında bir nimet çünkü beden çok yoruluyor ve yıpranıyor bir yerden sonra doğurganlığın doğal yollarla da durması güzel fakat bir erken 90 yaşında dahi çocuk sahibi olabiliyor? Bu bana ilginç geliyor açıkçası
Erkekler neden 100 yaşına gelse dahi çocuk sahibi olabiliyor?
Erkeklerde sperm üretimi bitmiyor ama kalitesi azalıyor yaş ilerledikçe. Yani 100 yaşındaki bir erkeğin halen adet gören bir kadını kolay kolay hamile bırakması ihtimali çok düşük.