60 yaşındaki erkekler hala çocuk sahibi olabiliyor mu gerçekten?

Kürt bir arkadaşım vardı. Dedesi 2 tane kadınla evli. Bir babaannesi 55 civarı, diğeri 40 civarıymış. İkinci kadından dedesinin bir tane daha çocuğu olmuş. Normalde kadınlar 45 den sonra menopoza girer de erkeklerde böyle bir şey olmuyor herhalde doğru mu? Bende ilk defa arkadaşımdan duymuş oldum
60 yaşındaki erkekler hala çocuk sahibi olabiliyor mu gerçekten?
Cevapla