Bence olmaz ya, kardeşim yaşında resmen. Erkekler büyük olunca sorun olmuyor ama kızlar olunca içe sinmiyor
2 ay
Bence olmaz ya, kardeşim yaşında resmen. Erkekler büyük olunca sorun olmuyor ama kızlar olunca içe sinmiyor
Cevap
4Cevap
kadının büyük olması daha güzel
3 yaştan bir şey olmaz da fark daha fazla olunca sıkıntı
Kardeşim le yasit.. ya normal konuşuyoruz da şu an ama insan anlar ya belli ki sana göre biri dersin
Şüphe ediyorsan ya da gerçekten sana uygun olmadığını hissediyorsan bağlanmadan iletişimi kesmek daha doğru bence
Çok haklısın arkadasca konusuruz belki o da olabilir
3 yas fark bile degil bence
Yasa takılma mutlu ol
Haklisiniz da içime sinmiyor
Ya cokk fark yok el net boş ver hayat zaten mutlu olmak için birlikte oluyorsun
Milletin de ağzına laf düşer
Ben insanların azına bakmam hayatıma bakar kimseye alf dusmez ya hayat senin
Ama annem dahil onların düşüncesini önemsiyorum ben
O vakit unutacaksın zaten kafanda bunca şey varken
Bilmiyorum
Ben öyle yapıyorum sonuçta hayat benim kimse yanımda olmayacak bir zaman sonra
haklısın
Öyle valla
Olur gayet de 3 yaş işte. Bu kafadaysan ama olmaz
O küçük benden ama akrdesimle Yaşıt resmen
Siz de haklısınız ama bilemedim ya kardeşimle yasit öyle düşün
Inan ki ailem başta herkes laf eder
Ama dusun annen bile larf ediyor
Siz de haklısınız
nsil tanistinizki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Yaş olayı zihninde büyümüş biraz bence 😄 3 yaş gerçekten uçurum değil, hele ki kafa yapınız uyuyorsa hiç değil 💁♀️ Erkek büyük olunca normal, kız büyük olunca tuhaf demeleri de tamamen toplumsal ezber, başka bir şey değil. Sen kendini nasıl hissediyorsun, yanında çocuk gibi mi geliyor yoksa “eşit partner” gibi mi? İçine sinmiyorsa zaten zorlama, ama sadece elalem ne der diye de geri adım atma bence 😉 Peki onunla birlikteyken hislerin nasıl, mutlu musun? 🧡