Benden 7 yaş küçük biriyle tanıştım, sizce çok mu yaş farkı?

Selamm. Benden 7 yaş küçük bir erkekle tanıştım. Böyle biriyle normalde asla işim olmazdı ama bir şans verip buluşmakta istiyor gibiyim, çok iyi anlaştık ve kafa dengiyiz. Sizce kadının 7yas büyük olması sıkıntı mı. İkimizde yurtdisinda yaşıyoruz aynı yerde

Benden 7 yaş küçük biriyle tanıştım, sizce çok mu yaş farkı?
Cevapla