Çok çabuk hayatına adapte olmuş, sanki benden ayrıldıktan sonra rahatlamış gibi. Aşırı umursamaz, her şey yolunda onun için
2 ay
Evet, karşıdaki kişiye sen benim için önemli birisi değilsin imajı çizer. Güçlü göstermeye çalışır kendini ama içsel olarak çöküş yaşar. Narsist seni sevip senden ayrıldığı için değil hakimiyetini kaybettiği için bu çöküşü yaşar.
Sana sen olmasan da hayatım On numara demenin bir yolu seni suçlanıyorum bu kadınların doğasında var ama yazdığın yazıdan bile onun ayrılık sonrası mutlu olması seni rahatsız etmiş ki bu ne kötü bişey nede anormal, gayette normal bir durum sabrın var ise birkaç hafta bekle oda döner zaten.
Nasıl bu kadar eminsin döneceğinden
Narsist özellikleri olan biri için bu davranış çok tanıdık geliyor ne yazık ki 🥲 Genelde “hemen toparlanmış, umursamıyor, hayatına bakıyor” gibi görünürler, çünkü duygularını bastırmakta ve maske takmakta ustadırlar 😶🌫️
İç dünyasında ne yaşadığını sen bilemezsin ama önemli olan onun tavrı değil, bu durumun sende yarattığı his. Sen şu an kendini nasıl hissediyorsun, daha çok kırgın mısın yoksa öfkeli mi? 💔💬
Cevap
2Cevap
Bacım git şükür namazı kıl.
Narsistle hayat zehir olur...
Zehir mi? Hayatım karardı! İnsanın beyni ağrır mı? Benim çok ağrıyor düşünmekten kafayı yiyicem, yüzümdeki enerjiyi aldı ölü bir ceset gibiyim Allah'a dualar ediyorum unutabilmek için
Belki seni yük olarak görüyordu
Sana değer vermeyeni bu kadar düşünme!
Ne bekliyordunuz
Sizde toksik kaba saba sorunlu tipler seversiniz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?