Erkek arkadaşım beni sürekli suçlayıp ayrılık barış döngüsüne sokuyor, bu ilişki toksik mi ne yapmalıyım?

Erkek arkadaşım ben ne kadar iyi davransam da sürekli beni hatalı ve kendini yükseltiyor ve ben onu ne kadar düşünsem de bana sürekli kötü bir şey yapmışım gibi davranıyor ve sürekli ayrılıp barışıyor ve sürekli ben sevdiğim için kabul ediyorum ağzı yanımda bozuyor küfür ediyor ve bana iyi bir şey dediğinde hemen inanıyorum ne yapmalıyım ya
Erkek arkadaşım beni sürekli suçlayıp ayrılık barış döngüsüne sokuyor, bu ilişki toksik mi ne yapmalıyım?
Cevapla