Erkek arkadaşımla sürekli bozuşup barışıyoruz bu ilişki nereye gider?

İyi hissetmek sanki suç gibi. Ne zaman iyi hissetsek arkasından kavga ediyoruz birbirimizden bıktığımızı çekemediğimizi söylüyoruz. Sonrada anlaşmaya çalışıyoruz nasıl yoluna koymalı?
Erkek arkadaşımla sürekli bozuşup barışıyoruz bu ilişki nereye gider?
Cevapla