Başta istemediğim bir ilişkiydi, onun zoruyla kabul ettim. Çok ayrıldım, bırakmadı, zamanla sevdim, o değişti. Sürekli de her ayrılıkta kendisi dönüyor ama ilgisiz, yazmayan sevgilim. Bu yüzden çok ayrıldık, yine döndü, kabul ettiğim an değişiyor. Tartıştım, konuştum, yoğunum diyor ama başka kadınlarla mesajlaşıyormuş. Konuştuğu kızla konuştum ama kız engellemiş, istememiş. Mesajları attı bana kız ama onun bildiğimden haberi yok. Şu anda hâlâ bana yazmamasına rağmen akraba çevresi bana istek atıyor. Amacı ne bu adamın, psikolojim altüst oldu. Sizce bir erkek neden böyle yapar? Çok ayrıldım ama seviyorum da. Hep "bu defa" dedim, çok konuştum, aynı. Bana değer vermiyor ama bir şekilde böyle şeyler yapıyor. Ona sorsam "ben attırmıyorum" diyecek, belki de ben de yazmıyorum diye bilerek attırdı ya da başka amaçla, arkadaş çevresine. İğrenç ama beni mi öneriyor bilmiyorum. Seven yazar, ilgi gösterir; sevmeyen de niye böyle yapsın, ayrılır, biter. Bu defa ben geri çekildim, kavga edip ayrılmayacağım ama yazınca bilmiyorum. Bu şekilde benle çok oynuyor.
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer