Psikolojimi bozan bu ilgisiz ama peşimi bırakmayan erkek neden böyle davranıyor?

Başta istemediğim bir ilişkiydi, onun zoruyla kabul ettim. Çok ayrıldım, bırakmadı, zamanla sevdim, o değişti. Sürekli de her ayrılıkta kendisi dönüyor ama ilgisiz, yazmayan sevgilim. Bu yüzden çok ayrıldık, yine döndü, kabul ettiğim an değişiyor. Tartıştım, konuştum, yoğunum diyor ama başka kadınlarla mesajlaşıyormuş. Konuştuğu kızla konuştum ama kız engellemiş, istememiş. Mesajları attı bana kız ama onun bildiğimden haberi yok. Şu anda hâlâ bana yazmamasına rağmen akraba çevresi bana istek atıyor. Amacı ne bu adamın, psikolojim altüst oldu. Sizce bir erkek neden böyle yapar? Çok ayrıldım ama seviyorum da. Hep "bu defa" dedim, çok konuştum, aynı. Bana değer vermiyor ama bir şekilde böyle şeyler yapıyor. Ona sorsam "ben attırmıyorum" diyecek, belki de ben de yazmıyorum diye bilerek attırdı ya da başka amaçla, arkadaş çevresine. İğrenç ama beni mi öneriyor bilmiyorum. Seven yazar, ilgi gösterir; sevmeyen de niye böyle yapsın, ayrılır, biter. Bu defa ben geri çekildim, kavga edip ayrılmayacağım ama yazınca bilmiyorum. Bu şekilde benle çok oynuyor.
Psikolojimi bozan bu ilgisiz ama peşimi bırakmayan erkek neden böyle davranıyor?
Cevapla