Sevdiğim insana ağır hakaret ettim, çok pişmanım ama affedemiyorum ne yapmalıyım?

Beni önemsiz bir konu için terk etti. 1 ay sonra tekrar ulaştı, istemiyorum yazma arama dedim. Sonra tekrar aradı, yine arama dedim. Üçüncü kez aradı telefonu açmadan kapattım.

Bok bile sifonu çekince gidiyor, onun bile haysiyeti var sen neden 2 kere üstüne sifonu çektiğim halde gitmiyorsun yazdım

Cevap yazmadı. Çok üzgünüm. Çok kırgınım. Onu çok seviyorum ama affedemiyorum

Sevdiğim insana ağır hakaret ettim, çok pişmanım ama affedemiyorum ne yapmalıyım?
Cevapla