Sevgilime yazdığım mesaj çok mu sert oldu, onda kalmaktan vazgeçmekle hata mı yaptım?

Sevgilime yazdığım mesaj çok mu sert oldu, onda kalmaktan vazgeçmekle hata mı yaptım?

Sevgilim son zamanlarda çok negatif düşünceler içinde. Sürekli kafasında bir şeyleri büyütüyor ve kendini gereksiz yere üzüyor. Bugün aslında onda kalacaktım ama gün içinde yine böyle düşüncelerle moralini çok düşürdü. Açıkçası o enerji beni de aşağı çektiği için bir bahane uydurup onda kalmamayı tercih ettim. Şimdi düşünüyorum da acaba fazla öğüt verir gibi mi oldu diye. Amacım kırmak değildi, gerçekten kendini bu kadar yormasını istemiyorum. Sizce bu mesaj iyi mi olmuş yoksa farklı bir şey mi yazmalıydım? Ve yanına gitmeli miydim

Sevgilime yazdığım mesaj çok mu sert oldu, onda kalmaktan vazgeçmekle hata mı yaptım?
Cevapla