Beni aldatan eski sevgiliye attığım bu sert mesaja sizce doğru mu tepki verdim?

Çok sevdiğim evlilik hayali kurduğum onun için kilometreler gittiğim kişi beni aldattı 9 ay önce her yerden engelledim ayrılmıştım ama Telegram'dan bu aralar yazmaya başladı nasılsın falan diye önce en iyi tepki tepkisizliktir diye hiç cevap vermedim dün bana seni görmek istiyorum yazmış ben de

-Ben seni bir daha asla görmek istemiyorum. Böyle gayet iyiyim mutluyum. Ama yaptıklarını unutmadım hakkımı helal etmiyorum sana yaşattıklarının bedelini ödersin bir gün. Bir daha asla bana ulaşma

yazdım ve engelledim. İyi yazmış mıyım sizce umarım daha da değerli hissetmez kendini

Beni aldatan eski sevgiliye attığım bu sert mesaja sizce doğru mu tepki verdim?
Cevapla