Mesajlarıma cevap vermeyip story atan arkadaşıma sitem ettim haksız mıyım?

Beraber sınava girmiştik, o kazandı şimdi hayatını yaşıyor, ben hâlâ ders çalışıyorum ne güzel, asla içimde kıskançlık yok ama sürekli mesaj attığımda 2-3 gün sonra cevap veriyor, sanki ders çalışan oymuş gibi. 2 gün önce önemli bir soru sormuştum, şimdi story atmış ama mesajıma hâlâ cevap vermedi, ben de yaptığının yanlış olduğunu, konuşmak istemiyorsa söylemesi gerektiğini söyledim. Sizce saygısızlık değil mi, siz olsanız ne yapardınız? Benden para isteme gibi önemli şeylerde hemen yazıyor, cevap.

Mesajlarıma cevap vermeyip story atan arkadaşıma sitem ettim haksız mıyım?
Cevapla