Konuşmayı kestiğim kişiye yeniden mesaj attım cevap yazmadı silsem mi?

Hep aklımdaydı yazdım cevap yazmadı kırgınlıkta var onun triplerinden de sıkıldım o bana yazsa ben böyle yapmazdım :(

Konuşmayı kestiğim kişiye yeniden mesaj attım cevap yazmadı silsem mi?
Cevapla