Simdi uzun suredir konusmadigim kisi mesaj atti 12 saniye sonra geri sildi simdi ben ona yazmamaliyim degil mi?

bir sey mi olmustu mu yazsam eger yazarsam yani yarina felan yazsam bunu ya da hic mi yazmasam cunku sanki onu bekliyormus gibi gorunmemek adina dedim

Simdi uzun suredir konusmadigim kisi mesaj atti 12 saniye sonra geri sildi simdi ben ona yazmamaliyim degil mi?
Cevapla