Olmayacak mesajı attım cevap vermedi, tekrar mesaj atayım mı?

kendimi kötü hissediyorum

Güncellemeler
6 ay
bu tanımak için fırsat ver dedi ben çok ısrarcıydım, sürekli istekli ve arzuluyan bendim yani, sonra kızdım
Olmayacak mesajı attım cevap vermedi, tekrar mesaj atayım mı?
Cevapla