Arkadaşlar 1 senelik ilişkimde sevgilim 2. ayında bana eski sevgilisinin zorla, şantajla birlikte olduğunu söyledi. Ne kadar zoruma gitse de seviyorum diye kabul ettim. Sonra ilişkinin 4. ayında benle beraber olmak istediğini, bana daha yakın hissetmek istediğini söyledi, ben de kabul ettim. Biz de bir şeyler yaşadık. En sonunda aramızda bir tartışma geçti, ufak bir tartışma. 24'ünde tartışma yaşadık, 25'inde başka birisi yazmış. Ben de 1 hafta sonra çocuğu buldum, her şeyi öğrendim. Benden sonraki 1 haftalık süreçte çocuğa "seni seviyorum, canım, aşkım, uzaktasın dokunamıyorum, yiyeceğim seni" gibi kelimeler kullanmış. Ama ben kafamda gönlünü alma yollarını ararken ben hâlâ çok seviyorum. Çocukla konuştuğumda ona demiş ki "Eski sevgilimden 3 ay önce ayrıldım, içimde merhamet duygum, acıma duygum vardı" demiş. Ama halbuki ortada ne ayrılma gibi bir şey var, sadece tartışma var. Ve ilişki sırasında mutlu etmek için, yüzü gülsün diye elimden gelen her şeyi yaptım. Zamanında darbe yemiş, ben dedim koruyup kollayacağım. Muhabbeti anlayınca kızla konuştum. Bana diyor ki "Boşluğuma geldi, konuştuğum için pişmanım ama artık seni sevmiyorum". Bu kadar kolay mı ya, bir insanla bir sene birlikte olup onu her şeye inandırıp sonra sevmiyorum, başkasına seni seviyorum demek. Canım çok yanıyor. Annesinin telefonunu buldum, her şeyi baştan sona anlatmak istiyorum, yüzü gülsün istemiyorum. Ne yapmalıyım?
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer