Selam kızlar, akıl danışmaya geldim. 4 yıllık eski sevgilim, beni aldattığı kızla hâlâ beraber. Ben de daha fazla dayanamadım ve bu kızın babasına her şeyi yazdım.
Önce adamın telefonundan 'amca bakar mısın' diye yazdım, kız hemen fark edip babasının telefonundan beni engelledi. Ama pes etmedim, 2 saat sonra başka bir numaradan beraber oldukları fotoğrafları babasına çat çat attım!
Ondan sonra kıyamet koptu:
Eski sevgilim ve o kız engelleri kaldırıp aynı anda beni aramaya başladılar (panikten tutuştular).
Çocuğun annesi kudurup bana hakaretler yağdırdı, yetmedi benim babamı arayıp 'kızın bizden uzak dursun' falan diye saçmaladı.
Ama asıl olay; kızın ailesinden hiç ses çıkmıyor, muhtemelen evde fırtına kopuyor.
Babam arkamda durdu, hiç pişman değilim. Sizce bu intikam dozunda mı yoksa abartmış mıyım?
Önce adamın telefonundan 'amca bakar mısın' diye yazdım, kız hemen fark edip babasının telefonundan beni engelledi. Ama pes etmedim, 2 saat sonra başka bir numaradan beraber oldukları fotoğrafları babasına çat çat attım!
Ondan sonra kıyamet koptu:
Eski sevgilim ve o kız engelleri kaldırıp aynı anda beni aramaya başladılar (panikten tutuştular).
Çocuğun annesi kudurup bana hakaretler yağdırdı, yetmedi benim babamı arayıp 'kızın bizden uzak dursun' falan diye saçmaladı.
Ama asıl olay; kızın ailesinden hiç ses çıkmıyor, muhtemelen evde fırtına kopuyor.
Babam arkamda durdu, hiç pişman değilim. Sizce bu intikam dozunda mı yoksa abartmış mıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer