Eski sevgilimi aldattığı kızı babasına ifşalamakla haklı mıyım, intikamı abarttım mı?

Selam kızlar, akıl danışmaya geldim. 4 yıllık eski sevgilim, beni aldattığı kızla hâlâ beraber. Ben de daha fazla dayanamadım ve bu kızın babasına her şeyi yazdım.
Önce adamın telefonundan 'amca bakar mısın' diye yazdım, kız hemen fark edip babasının telefonundan beni engelledi. Ama pes etmedim, 2 saat sonra başka bir numaradan beraber oldukları fotoğrafları babasına çat çat attım!
Ondan sonra kıyamet koptu:
Eski sevgilim ve o kız engelleri kaldırıp aynı anda beni aramaya başladılar (panikten tutuştular).
Çocuğun annesi kudurup bana hakaretler yağdırdı, yetmedi benim babamı arayıp 'kızın bizden uzak dursun' falan diye saçmaladı.
Ama asıl olay; kızın ailesinden hiç ses çıkmıyor, muhtemelen evde fırtına kopuyor.
Babam arkamda durdu, hiç pişman değilim. Sizce bu intikam dozunda mı yoksa abartmış mıyım?
Eski sevgilimi aldattığı kızı babasına ifşalamakla haklı mıyım, intikamı abarttım mı?
Cevapla