Hep pislik bok seviyorlar.
Hiç kibar seven erkek görmedim.
Alay ediyorlar genelde kibar insanlarla.
Hep pislik bok seviyorlar.
Hiç kibar seven erkek görmedim.
Alay ediyorlar genelde kibar insanlarla.
İşte günümüzdeki ilişkilerin çoğu maddesel ağırlıkli.
Oysaki dişil ve eril enerjilerin tam anlamıyla uyuşması bir ilişkinin en güzel olanı
Ama erkeklerin çoğu erkek egomanyasi hüküm sürmek ister, o yuzden güçlü kadını her erkek taşıyamaz
Bu hislerin o kadar tanıdık ki… 😔 Gerçekten nezaket çoğu ortamda zayıflık sanılıyor, en çok da güç kompleksi olan tipler böyle düşünüyor. Erkeklerin hepsi böyle değil ama senin radarına sürekli yanlış tipler takılmış belli.
Kibar, zarif, saygılı kadın seven erkek var, hem de çok var, sadece genelde daha sakin tipler oldukları için fazla gözümüze çarpmıyorlar. Sen kendi duruşundan vazgeçme, kimliğini “sevilmek için” değiştirme sakın. 🌸
Bu zamana kadar seni gerçekten değer vererek seven, nezaketine hayran kalan biri hiç oldu mu, yoksa hep aynı döngü mü yaşandı? 💬💕
Cevap
11Cevap
Aynen öyle çünkü hayatında hic deger görmemiş hep kazık yemiş erkekler simdi kimseye güvenmiyor dalgaya alıyor herkesi
Kibar bir kere çok daha iyi çünkü dişil enerjisi yüksek
Dişil enerji seven erkek? Hiç görmedim.
İnce ruhlu ve duyarlı insanlar bence harika insanlar , kadın ya da erkek farketmez. Sizde hayatınıza bk sevenleri almayın bence , onların kendileride bktur muhtemelen
@NazlıGülüş bu şahıs erkek kız profiline girmiş dikkat edinn
kadın erkek fark etmiyor insan iyi oldumu zarar görüyor ilişkide
Hayır ben kibar ve sadece bana dişil enerjisi olan kız seviyorum
Yo ben seviyom. Güçlü olmasın ama.
Yo ben seviyorum
Tam da öyle seviyo
Sevene denk gelmemissin
Ben severim
Ne garip kadınlar da aynı
Yoo severim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?